Saturday 18 April 2015

Oh Tab Ku

bulan ni aku rasa sempitttt sangat. banyak duit yang keluar, masuknya tidak.cam nak nangis plak. nak kintak tolong asben, dia lagi la. dengan duit deposit rumah lagi, beli kipas angin, tv bagai kat rumah sewa sana tu. beli tv tu share dengan housemate dia la. nasib la dapat serumah dengan geng sama jabatan dengan aku.sorang kerja normal, sorang kerja ikut syif.duit belanja kat aku pun kurang..tu yang rasa sempit kot. dah pulak Tab ni buat perangai. masa aku tengah guna tu bateri ada dalam 16%, pastu terus loop. aku balik rumah cas la tab tu, tapi dah cas pun tak bleh on jugak..aiseyyy apa ke hal nya kau ni tab oiii..dah la aku sempit tahap gaban dah ni...jangan la kau buat hal yang bleh makan banyak duit..sian kat aku..sedihhhh..

story update: tab dah ok..yuhuuuu bleh whatsapp dan ig

No comments: