Sunday, 19 April 2015

Offerrrrrr

bercakap tentang promosi, normally confirm la rega murah kan? dan semestinya semua orang suka barang murah.aku lagiiii la suka kalau ada ofer ka promosi ka..tapi, aku dok perati tengok , tak pasti la kat tempat hampa camna atau pandangan hampa camna, tapi bagi aku, kalau yang di ofer tu air minuman fanta, yang kita tau banyak gula, kalau minum selalu bleh ada penyakit, buat apa kan? baik di ofer benda yang kalau orang beli atau guna memberikan kebaikan.contohnya, beras faiza herba ponni ka, biasa juai rm 30 ++, ofer jadi rm 25 ka, ha, yang tu memberi manfaat kepada orang ramai, ni ofer keropok yang banyak perisa dan pewarna buat apa kan? ofer barang yang keperluan murah camtu..huihhh mau terbalik pasaraya tu orang serbu kan? hmmm by the way,beras semua jenis free gst atau beras tertentu ja? sebab yang aku faham barangan asas, beras ya tapi kalau yang wangi ka herba ponni tu di kira keperluan ka? sapa tau, tolong jelaskan..

1 comment:

Rai OurKizuna said...

herba ponni pun keperluan.. bagi yang kencing maneh.. hehehe