Tuesday 21 November 2017

Nasi Goreng Sardin


yeahhh..resepi ni aku copy dari blogger yang femes bab masakan, aziekitchen. blogger ni memang cekap memasak dan mem baking..terbukti betui resepi yang ditulis. bukan macam ada setengah resepi yang bila kita try memang tak jadi. aku pernah kena. kalau dari blog kakak cantik ni, insya allah menjadi. antara yang aku pernah try, resepi biskut famous amos, muffin, nasi ayam dan banyak lagi la. try untuk makan sendiri.
ada nasi lebihan semalam, sardin dalam tin pun ada, apa lagi. aku goreng ja la. ada kurang sikit, sebab ikan sardin tu sikit. kalau banyak lagi umphh aku rasa. kenyang sampai ke tengah hari k. timun dan tomato tu sebab nak habiskan. kalau tak habiskan, nanti buang ja sebab buruk. kira ulam la tu.  apabila sawan rajin aku mai, aku boleh masak, buat kek hari yang sama. kalau sawan aku hilang, payah la nak buat.

No comments: