Sunday 29 April 2012

Bila Lama Tak Menulis

ish rasa rindu bebenor teman pada blog teman nih..lama dah tak menulis..ada banyak cita nak share tapi maklumlah, line internet takder, nak taip di rumah, pukul 9 jer mata dah ngantuk..habis camno nak jadi blogger femes??hehehe..actually berblog ni aku rasa lagi best ler dari fb..aku, kalu tak on fb, no hal, tapi kalu tak tulis blog rasa rinduuuu sangat. napa ntah..fb aku dah lama bersawang, ada la dah 5 bulan tak berbuka..hahaha malasnyer den nih..bila line internet takder, maknanyer, aku tak leh le jalan2 blog orang lain..tak leh nak komen, tak leh nak berkenalan..sian kan..meulis blog nih makin femes la..dulu kat pejabat aku, ada dua tiga kerat jer yang ada blog, sekarang dah ramai..actually aku sendiri start blog dah lama tapi aku tak tahu teknik nak berblog ynag betul..lagi satu, aku lupa password..so ni le blog yang aku selalu update yang lain tu dah lama berkubur..heeee...bila nengok layout baru blog ni, aku konfius ler, tak berapa reti nak guna..kena explore lagi nih..maklum ler benda baru..bagi yang selalu update blog, takde hal le, bagi yang macam aku, terkedek-kedek le jugak...

1 comment:

Akulah.com said...

hye.. singgah2 la cini ye

http://akulah.com/