Wednesday 4 April 2012

Oiiii....Bawa Kereta Elok-Elok Ler

aku hangin betul ler kalu orang bawa keta sambil cakap tepon..dah le plak tu, bawa keta slow macam semut..kita yang kat belakang nih, terhegeh-hegeh la ikut belakang depa..kalu nak bercakap kat h/phone, berenti je la.. cakap le dulu, pastu bawa keta balik..bukan le payah pun..tak kira la ko bawa keta besar ke kecik ke, kalu xcident tetap bahayakan nyawa, reta benda orang lain gak.ada akai ka??? ndak plak time tu time orang pakat berebut nak pergi kerja, elok je speed, tup-tup kena slow sebab keta depa slow giler..tengok le limit speed cek oiii..ada ke jalan lurus, highway, bawa slow...ish geram aku..sebab bercakap di tepon ler keta kakak aku ter xciden.dreba lori tu asik sangat cakap, tak sedar keta dia himpit keta kakak aku..kemek bahagian pintu dia..tak guna betul..tergolek anak sedara aku kat dalam keta tu..hampeh toii..
kalu orang kata dapat elsen beli marah..tapi gayanya macam orang tak baca buku undang2 jalan raya..lain kali bawa le keta elok2 k...jangan bahayakan nyawa orang lain..kalu nyawa ko sorang nak melayang tak pe ler..

No comments: