Sunday 15 April 2012

Petua Untuk Orang Nak Berbini Dua

ada dengar sinar.fm tak?? aku pun tak dengar, tapi laki aku ada dengar petua yang dato fadzilah kamsah bagi kat sorang pendengar yang tepon dia hari tu..ni laki aku yang cita, kalu ada yang tak kena sori yer...
ada satu lelaki tepon minta petua sebab dia ni berbini dua, tapi hubungan depa ni tak bagus..maka dato f kata, bagi makan itik nila..lepas bagi makan, jangan bagi itik tu makan selama 3 hari, sepanjang 3 hari tu, yang suami tu, buat le sembahyang hajat, baca yasin berdoa le pada Allah supaya bini-bini ni akan berbaik..selepas 3 hari, bagi itik tu makan beras..itik dia tak makan beras tapi bila dia lapar, dia bedal je apa yang ada..bila itik dah makan beras tu sampai habis, sembelih itik tu, masak daging dia bagi bini2 makan, amik beras yang dalam temolok itik, basuh bersih2, boh dalam bekas beras bini2, biar depa masak..jangan bagitau ler..niatkan semoga depa berdua akan berbaik-baik sesama sendiri..petua ni diamalkan oleh tok guru dato f..menjadi..jadi, bleh la cuba..
aku bagitau laki aku, kalu dia bawa balik gulai itik nila, aku tak makan ler..heheheh

No comments: