Tuesday 17 April 2012

Kalau Pengasuh Tiada..

ish ish tak dapat le nak dibayangkan kalu le pengasuh anak takdak..bayangkan le kalu pengasuh mohsin yakni maklang dia tak nak mengasuh mohsin dah, dia nak kerja..haru aku..mana nak cari pengasuh yang bagus cam tu??? payah nak dapat oii..satu, mungkin sebab anak aku tu anak menakan dia, jadi dia jaga dengan begitu baiiiik sekali..kalu anak aku demam, nak bagi makan ubat, tak le susah kalu dengan pengasuhnyer..suruh makan ubat, laju ler dia buka mulut, kalu dengan aku, haihhh jenuh nak memujuk...kalu nak tinggal pergi mana2, senang jer..roger pengasuh dia, ok, mai la hantar mohsin sini..aku tak susah hati,amik lambat sikit pun tak per..yang bestnyer, pengasuh anak aku nih, laki dia pun suka budak..anak2 dia pun suka budak, jadinya, tak dak masalah langsung depa ni jaga anak aku..anak aku pun suuuuka sangat dengan depa nih..kalu nampak pengasuh dia, alahaiiii senyum merenyeh la..tinggai aku dengan abah dia..manja ke main mohsin dengan pengasuhnya...
apa2 pun, aku bersyukur, sebab ada pengsuh yang baik cam nih...walaupun depa ni mak sedara mohsin, tapi ada juga mak sedara yang tak berapa suka jaga anak sedara sendirikan?? walaupun aku bayar mahai, tapi puas hati..bila amik time petang, anak aku dah mandi, bau wangi, baju bersih, makan kenyang..nanti, mohsin dapat adik pun nak bagi mak menakan dia mengasuh..hehehe..thank mak lang mohsin and keluarga kerana membantu saya....

No comments: