Wednesday 5 October 2011

KARTUN & CITA DOLU -DOLU

Opssss aku teringat plak pada katun dulu-dulu nih..terbayang sebelum tido semalam...korang tentu pernah tgk cita Ultraman...zaman dulu, ada 1 jer katun Ultraman..sekarang ada banyak plak ultraman nih...ultraman dina, ultraman tiga, ultraman nebius..ada lagi x ultraman??rasa mcm ada, tp dah lupa dah..anak sedara aku cukup suka dgn cita ultraman nih...fanatik beb..

adik bradik ultramannnnn....

ingat cita thundercat??? ha femes nih...thunder thunder thundercat...yang jahat tu nama dia mambra...watak lain aku dah lupa, kalu ingat tolong bagitau yer...

                                              

 cita kesatria baja hitam..ha muka dia cam belalang...tak der power pun cuma guna tenaga jer..dia ni pakai motor...

cita gabannnn....aku cari gambar gaban x der plak dalm internet..

tosho diamos...ni cita kartun...menentang makhluk asing...bila ada makhluk asing menyerang, dia akan bertukar...

teenage mutant ninja turtles..watak2nya donatelo, michaelangelao, leornado lagi satu aku lupa, pastu watak tok guru depa kot yang tua tu..apa ntah namanyer...

MAERO ATTACK......best citer nih..citer pasai bola tampar..watak dia nm chun, yojia..kemain terer depa main bola tampar..somasooooo...mcm2 teknik ader...kelakar la plak bila ingat blk citer tu...

ni cita feveret family...oshin..rin hane koma..best citer ni sebab menceritakan kegigihan seorg wanita dlm mengharungi kehidupan..patut dijadikan satu semangat dalam kita menghadapi kesusahan...
kehkehkeh.....itu ler kenangan dolu2...

No comments: