Tuesday 18 October 2011

VOKAL...BUKAN SEKADAR RUPA...

aku ada tengok rancangan ni ms dia buat pemilihan hari tu, yang pertama rasanya..masa iklan hari tu, aku tak berapa perasan sangat apa bezanya program ni dengan program yang lain..ingat ke just promo biasa jer..tapi masa aku tengok pemilihan tu, mmg berbeza la dari rancangan realiti sebelum nih...
biasanya diorang cari yang lawa, kurus, cantik je kan?? tapi yang ini memang lain betoi..masa mula2 tu depa bagi dengar suara jer..rupa tak tahu lagi camna..bila dah terpilih barulah tahu camna rupa peserta tu...
aku memang salute ler dengan depa nih...badan besar tapi, suara meletop beb..tapi, orang memang ckp kalu badan besar, suara sedap...yesss..betoi betoi..
tapi hakikatnya di M'sia ini orang pentingkan rupa, vokal, dok belakang skit ler...tu yang hampeh tu...harap muka je lawa, vokal, ntah ler...tu yang tak pi ke mana tu..keluar satu lagu, habisss...
kalu suara sedap pun perangai hampeh...ish ish apa nak jadi...hmmm bior ler...tapi aku bagi sokongan penuh pada program nih..semoga mereka akan berjaya dengan bakat yang ada..keep it up...
jom tengok ramai2..
konsert mereka pada setiap Ahad jam 9.00 mlm...
jeng jeng jeng.........

No comments: