Saturday 8 October 2011

Percaya Ke Iklan Kat TV??

aku paling tak suka iklan kosmetik kat tv..pakai produk ni muka akan cantik, kulit akan gebu, bdn akan kurus..padahal, dah model tu mmg cantik..dia tak pakai produk tu pun dia dah putih dah..cthnyer..produk mencerahkan wajah..chewah..sblm pakai produk tu, hitam, bila dah pakai cerah la plak..kita pun kenal model tu mmg dah kulit cerah..lagi satu iklan yang aku kelakar, lokasi di stesen komuter kot, lelaki tu wat tak prsn kat pekerja kaunter tu sbb kulit dia gelap skt, bila dia pakai satu krim tu, kulit dia dh cerah baru lelaki tu prsn dgn kewujudan pompuan tu..
ada persaan tak satu iklan cat..apa ntah namanyer...nak iklankan pasai cat, tp pompuan yang posing seksi..apa la kaitan cat dgn pompuan seksi kan??setuju x dgn ayat aku ih??
aku peratikan mmg byk iklan yg gunakan kaum wanita, padahai produk tu rsnyer tak der la kaitan sgt dgn pompuan.yg aku mksd kan pompuan seksi la...

ish malaih dh nak taip, nti2 la aku taip plak k...

No comments: