Monday 3 October 2011

SABUN SUSU BERAS CITRA

hellluuuuuuuuuu kawan2..

ni aku nak promote sabun yang dah lama aku guna untuk mencuci wajahku..
namanya  : sabun susu beras citra keluaran Citra Lestari Marketing.
beratnya  : 55 gm
bahan utama  : beras ler..sebab tu namanya sabun susu beras..
rega          : rm20.00 seketul
kegunaannya  :
  • menaikkan aura seri wajahmenjadikan kulit lebih bersih, cerah, halus dan tegang tanpa pengelupasan
  • berkesan menanggalkan kotoran, minyak. sel kulit mati, parut jerawat dan jeragat
  • menghilangkan kesan hitam di ketiak, celah paha dan siku
  • sesuai untuk yang ada resdung dan penyakit kulit
  • boleh mengatasi masalah bau badan
  • memberikan kesegaran dan badan tidak melekit walaupun berpeluh
ni ler rupanya sabun Susu Beras Citra
aku dah guna dekat setahun dah..sabun ni byk buih dan blh digunakan untuk seluruh badan..
mak aku kata, muka aku dah kurang parut jerawat dan kesan lobang2 di muka pun dah kurang.kawan aku pun ckp camtu..jd, kepada sesiapa yang nak beli bleh sms aku..012-4945435...
sabun ni aku juai kat kedai kawan aku, sambutan alhamdulillah..ramai dah kenai dan akan repeat pakai sabun ni..
Anda Bila Lagi...Cubalah.....

No comments: