Wednesday 8 February 2012

Bila Internet Buat Hal

ala sunnguh la leceh bila komputer kat pejabat rosak, dah le komputer rosak, bleh le tukar dengan yang baru tapi yang lecehnyer bila line internet plak poblem..nak kena setting lain, install dah apa ke bendanyer lagi..ishhhh tension sungguh aku..dalam dok tension komputer rosak, dapat le plak arahan untuk siapkan senarai nama dalam masa satu hari jer..ingat sikit ke senarai tu, 5 ratus lebih oooo........lagi ler bertambah tahap ketensionan aku...terpaksa ler aku kerahkan adik2 kat sini key in suma nama tu...nak harapkan aku sorang, patah jari le nampaknyer..itu ler kalu suma data simpan di dalam komputer tak back up dengan pendrive ke external hard disc ke..hmm apa la nasib ku ini..dah le kena g meeting ntah apa apa, balik plak, cadangnyer nak le aku buat apa yang tak setel, lagi bertambah tak setel..yang HQ ni pun aku pelik, kalu nak apa2 tuh, bagi arahan kelmarin, hari ni dah nak siap..giler gak aku rasa depa di HQ ni..lagi satu peel suka minta benda yang berulang2..dah kita hantar setiap bulan pun minta lagi..apa la depa ni buat dengan repot yang kami dok hantar setiap bulan tuh..pening..pening..pening..

No comments: