Sunday 12 February 2012

Hari Kekasih?

hmmmm berkasih pun ada hari yer...bila je samapai 14.2 pakat kalut ler orang nak menyambutnyer..sampai ngo kena turun padang untuk nak halang..bukan le kita halang nak berkasih sayang tapi masalahnyer kasih sayang tu tak kena tempat,.kalu sampai serah body buat ape..berpada2 le sayang pun..sayang tu adalah keperluan setiap insan..itu tidak dinafikan..tetapi kalu sebab sayang, sebulan lepas tu perut berisi, bapaknya tidak tahu siapa, macam mana??ada ke yang lepas buat nak mengaku jadi bapaknyer???itu le persoalannyer..seingat aku dulu, dalam paper, ada kuar satu kenyataan, tunggu le 9 bulan, akan jadi satu trend ramai buang bayi, hasil dari aktiviti kasih sayang bulan 2 ni ler..ataupun aktiviti kasih sayang masa sambut new year..kalu dah tak nak, masa mula2 ngandung dulu, gugurkan..sama je dosa kau masa buang anak tu bila dah lahir dengan gugurkan..aku tak galak, tapi aku pelik, bawa perut 9 bulan, bleh plak, dah lahir ko bleh buang..akai mana taruk???
ish tak paham aku...ni ke kesan dari kemodenan???hmmm konfiussss aku..

No comments: