Thursday 2 February 2012

Lawatan Ke Tempat Mengundi PRU13

jeng jeng jeng...ngundi dah dekat ker???mesti suma rakyat malaysia tertanya2..bila nak ngundikan???aku pun tak tau bila, tapi dah dapat arahan untuk pergi melawat tempat mengundi, aku pun pergi ler tengok..tempat yang aku jaga tu, saluran ada 7..kira veryyyy hot spot...hot sangat2..sebab tempat lain ada4 jer...aku plak jadi penyelia..cam tak best jer rasanyer...aku dah kira2 nak tukar post..ntah dapat ke tak ntah ler..bab tu aku mintak kawan aku yang uruskan..ikut kata orang pejabat daerah tu, spr asik tepon jer tanya, dah tengok tempat ngundi ker?dah buat taklimat ker??dah tu, dah nih,,haik, dengar macam dah dekat. tapi rasa macam lambat lagi???
korang dah daftar?kalu tak pergi le sekarang, mana tahu nanti nama dah kuar bleh le p ngundi...undi anda amatlah penting..jangan lupa yer...

2 comments:

Anonymous said...

Nak tanya, Saluran 7 tu untuk golongan mana?

sarah said...

untuk orang muda gak, tapi dah crowd temapt tu, jadi spr tambah le salurannya..ni orang pejabat daerah le yang kabo ke teman..