Wednesday, 8 February 2012

Mak Oiii Mahalnyer

terkejut beruk aku masa kawan aku tepon bagitau dia pergi potostat di Baling, 1200 keping, cajnya rm 500.00..gilenyer mahalll...rm500 kena bayar..alasannyer kertas kaler, tapi potostat bukan guna ink kaler..kertas je kaler biru..apa hal mahai bebenor..habis camna nak tolong melayu kalu mahai cekik darah camni???berlagak betul kedai nih, mentang2 ler kat baling ni kedai stationery bleh kira dengan jari, bukan main mahai kau amik..nak kaya cepat ker???aku bleh terima lagi kalu sekeping dia caj rm0.05 sen untuk kertas kaler, bawh dari sekupang ok ler...ni dah ler potostat banyak, sikit pun tak kurang..kalau kertas putih, depa caj 10 sen..ni bukan kita copy selai dua, 1200 keping..ituler lemahnyer melayu kalu berniaga, hati customer tak pandai nak jaga..takper la, ada lagi kedai kat tempat lain, kita pergi je tempat lain..moga ko cepat ler kaya lepas nih..opppssss benda ni akan kita buat aduan kepada pengguna..takkan nak biarkan jer..bagi ler depa pengajaran sikitkan..ingat orang kat baling nih suma bodoh2 ker.

2 comments:

Cik mama said...

uittt gilerr mahal.. setahu cik mamalaa kan, klu kita nak potostat bnyk ag murah kan... memg melampaulaa peniaga tu... cik mama sokong tuk buat aduan..

Nama ku Nur Azeani Kamarudin said...

bagus...cepat report dgn pengguna..baru pdn muka dorang...