Thursday 2 February 2012

Aku Tidak Layak..Sedihnya...

now it become a phenomenon...ramai orang berpusu-pusu, berebut-rebut dan ramai juga yang akan tersenyum lebar, mungkin sampai ke telinga mungkin tidak, tapiiiii ia telah mencetuskan keadaan yang huru hara termasuklah huru hara kat aku gak..aku salah seorang yang berebut-rebut tapiiii aku tidak layak...maka dengan sedihnyer aku pun, mengundur diri..memang sedih kerana mulanya hati aku berbunga2 riang tetapi telah pun layu sekarang nih...
agak2 ler, apa benda yang aku membebel nih???ala mbsb loan tu ler..aku pun nak apply gak tapi sayangnyer depa takde package untuk rm50k ke bawah..sumanyer kena rm50k ke atas...aku cadang nak amik nak setel personal loan aku, tapi tak bleh ler, amaun ciput..ingatkan aku wat loan dulu, dapat duit, aku g la setel kat bank lain, ak bleh ler plak..tak dak la rezki aku...kena g cari bank lain ler plak kalu nak buat gak..tak pe lah, abaikan lah..
sekarang ni, ramai yang confius dan kadang2 di konfiuskan oleh orang lain sebab takut mbsb akan up interest after certain year..aku dah pi tanya dah, int dia flat samapai 20 tahun..memang murah giler..any bank want to compete???aku nak g apply tapi make sure ada untuk bawah rm50k yer...
hmmmm aku tengok je la, kawan2 ku wat loan..nanti kalu dapat jangan lupe la belanja i...ada yang plan nak labur dalam emas la, nak beli bar gold la...pandai-pandai le bajet yer..kang duit habis, apa pun tak nampak..
hmmmm....aku frust...

No comments: