Tuesday 28 August 2012

Jalan-jalan Market


pejabat aku dekat jer dengan market..pagi2 kalu datang awal, aku suka le g kat market tu..kecik jer..mostly peniaga dia cina..jadi kami pangge market orang kaya..yang jual, yang datang beli, yang berniaga gerai makan pun ramai cina..kalu datang opis, nak parking punye le susah..kena parking jauh..bila depa yang mai market suma dah balik. baru le boleh letak keta dekat dengan opis..


pagi tu, aku jalan2 cuci mata terpandang le plak beg kecik nih..ish baik aku beli, boleh letak bedak, berus gigi, sikat, minyak ke pe benda time nak g spital nak bersalin nanti..letak dalam satu bekas senangkan..angakt satu beg,suma benda ada..tak la kelam kabut sangat nanti..tertinggal la, jatuh le, selerak le..


jalan depan sikit, teringat plak getah ikat rambut yang dah sezen tuh..tak tukar2..beli je la yang ni 2 rm5..boleh la..bukan orang nak nampak pun cantik ke tak getah nih..tapi, bila pakai, getah dia memang kuat.sedap pakai..takpe, nanti kalu nak, aku beli lagi kat cina tuh...

No comments: