Thursday 23 August 2012

Mohsin & Abang Avi


gambar ni diambil masa pagi raya pertama..aku tak amik gambar pun time raya, sebab rasa takdak mood..yang pakai baju ungu tu, anak bongsu paklang mohsin..anak aku ni, kadang2 ok dengan abang avi, kadang2 gaduh..tapi nasib le avi ni pandai gak pikir, budak lagi, jadi dia tak le pukul anak aku ke apa ke bila anak aku buat dia..tapi, aku le kesian kat avi ni selalu kena buli dengan anak aku..avi nama betul dia zulhafizi..nampak ok tapi sebenarnya dia dalam kategori hyperaktif..selalu kena g jumpa pakar..gigi dia walaupun dah 7 tahun, ada 4 batang je..kena buat gigi palsu..yang pitynyer, dia takada liang roma..tak ada bulu roma..tak boleh panas..kena sejuk jer..sebab tu dia suka tidur atas lantai jer. kalau panas sangat dia akan buka peti ais..nak bagi badan sejuk..sekarang dah ok sikit la kat rumah dia sebab pakngah dia pasangkan aircon kat rumah dia..FOC..sebab sian kan anak sedara dia nih..
baju yang macam avi pakai ni le, pak lang dia nak belikan kat mohsin..bagi sedondon katanya..tapi anak aku tak nak..menangis2 dia dalam kedai tak nak pakai baju tu..hmmm selamat duit pak lang ko..tak yah beli baju raya kat ko mohsin...

No comments: