Saturday 4 August 2012

YoGo GoYo Yogurt...sedappppp


dah lama aku dok tingin nak makan yogurt kat kedai nih..bukan nya aku tak pernah pergi ke Kulim Landmark tu, tapi tak pernahnya nak pijak kaki pi ke kedai nih..Khamis lepas, balik kerja awai, aku nekad, pi jugak kat kedai nih, nak beli yogurt..aku tau rega yogurt nih mahai, tapi dah tingin punya pasai, aku reda..hehehe..


ni le kedainya..aku amik gambar dari side tepi..nak amik gambar depan, takut plak orang perasan, malu woiii...bulan posa, besa la, tak ramai orang pun..aku je kat dalam tu customernya..yang aku tau mahai yogurt depa nih sebab jiran aku pernah pi beli..dia ingat murah, dia tekan je la dalam bekas kertas tuh, time bayar, kena timbang..amik kau, 4 bekas kecil rm45.00..aku pi hari tu, tak nampak pun bekas kecil,suma bekas sama saiz jer..so, aku dah ready la dengan rega yang mungkin aku akan kena..


ni le yogurt yang aku beli..banyak beno hiasan yang ko oleh letak..ada buah naga, laici, strawberi, kismis, agar2 kering, coklat rice, badam potong..ish macam2 ler..ada lebih dari 20 selection untuk kita nak tambah kat yogurt tu..aku baru first time pergi, aku amik, plain yogurt dengan banana yogurt..ada lagi pilihannya, toffle coffe, orange dan coklat..takpa, try satu2 dulu, nanti kita p, amik perisa lain plak kan...Total kos : RM 16.80 untuk 330 gm..harga 1 gm = RM0.51...

  dan aku memang akan pi beli lagi sebab sedap ler yogurt nih...

korang nak beli baju murah,masuk sini murah wa cakap luuu...

4 comments:

Koding said...

Tentulah sedap untuk orang yang memang gemarkannya...

teratai said...

anak2 kak memang suka aiskrim yogurt ni!Tapi kak kuranglah sikit...

teratai said...

anak2 kak memang suka aiskrim yogurt ni!Tapi kak kuranglah sikit...

ikaa said...

patut laa cm pnh nmpk jaa tempat tu...upanya dekat kulim...:) selalu dtg kulim pasti lepak situ