Tuesday 4 September 2012

Asyiknyer Diaaa



amboi..asiknyer anak aku tu dengan hset aku..sekarang ni, Mohsin dah cekap guna hset..untuk main game le..habis dibantainya hset aku, abah dia, pak ngah dia pun kena gak..hset mak lang pun sama..game angry birds la yang dia suka..kalut je kalu tak bagi..pandai plak tu, cakap, mama, abang nak birds..maksud dia game la tu..yang aku risau tu sebab hset pakai line, kot2 dia tertekan internet ke apa ke, aku tak perasan, huih naya tuh..pernah sekali dia tekan apa ntah, aku dah gelabah, siap tepon maxis centre lagi, kot2 depa boleh check apa yang anak aku tekan..lastly, kata customer service tu, off je hset tu, apa je perisian yang anak akak tekan akan auto off le..ooo gitu upanya..akak tak tahu...



 ni gambar kat umah tok chik dia di Selama, Kedah..masa kami pergi beraya hari tu..rumah besar, tempat nak lepak pun banyak..duduk le mana nak..rumah kampung yang sejuk dan damai..memang best datang situ..pokok buah2an usah dikata..ulam-ulaman pun banyak, kat tepi rumah jer..ni betul punya kampung nih..old style, new decoration..chik aku rajin, dai tak dak anak, buat le apa nak buat, takdak sapa kacau beb..





1 comment:

Unknown said...

memang asyik sungguh.. huhuhu