Tuesday 18 September 2012

Sedap Le Sangat


aku tak berapa suka makan kat foodcourt. sebabnya, selalu masakan tak sedap.rega mahal. tak padan dengan rega depa caj.harapkan makan tempat beraircon jer.bila kawan aku ajak makan kat foodcourt nih, aku ikut je la dah dia slalu makan kat sini dan sedap dia kata.try je la.tak sedap tak payah mai makan dah.pastu kita cakap kat kawan, masakan tak sedap.bleh buat gitu?? tak baik kan..mulut jahat..


ni bihun sup yang aku order.semangkuk rm 5.00.i admit le, sedap nih..banyak pun banyak bihunnyer.
milo dia jer manis bebenor..slalu makan bleh kena kencing manis kalu gini. kan kerajaan tengah kempen kurangkan minuman atau makanan yang manis..tak ikut le tu kedai nih..hehehhehe


ni kawan aku yang rekemenkan kedai nih..dia makan kuey teow sup..harga sama, rasa pun off course le sama.yang beza cuma bihun dengan kuey teow jer..
 overall, aku puas hati le makan kat foodcourt Tesco Kulim nih.sapa2 nak makan bihun sup, mai la sini.

No comments: