Sunday 30 September 2012

Victoria Jackson Was Here


pernah dengar jenama Victoria Jackson Malaysia?? alaaaa kosmetik yang artis barat banyak pakai tu..britney spears pun guna gak..baru je masuk Malaysia dan sekarang tengah galak buat promotion kat merata tempat. branches paling dekat pun kat Penang tapi tak buka lagi la..tahun depan kot baru bukak. camna bleh sangkut dengan produk nih?actually, kan depa tengah wat promosi barang, depa mai pejabat, pastu depa dok cita kat bos aku, bos aku pun terpikat dan cadangkan untuk pangge kami punya NGO untuk join sebab depa boleh buat demo cara nak apply mekap. itulah yang menyebabkan kami boleh pi pangge depa mai buat demo.ikutkan, apa la kaitan jabatan aku dengan mekap2 nih..nak jaga kes pun tak sempat.


ni le penceramah, jurumekap depa.masa tu dia tengah dok cita pasai produk depa.


peserta program kelas mekap, ada dari KEMAS, Kastam, Pejabat Tanah, Klinik C n C, dari Baling pun ada.

ni magic kit atau survival kit.kecik tapi ada 25 items dalam dia.rega rm 127.90. sapa beli, dapat free gift.free gift tu pun rega dalam rm 100 +++ gak.promotion beb.




sambil kawan depa dok cita pasai kosmetik depa. yang 2 orang lagi tunjuk le barang2 dalam kit tu.bagi test rasa tekstur, lembut ke, halus ke, shining ke.apa2 je la yang depa boleh tunjuk.





still bagi penerangan tentang produk. tips mekap pun ada gak.

jurumekap dah ready nak mekap orang.sapa volunteer?angkat tangan.

peserta dari Kastam Kulim

peserta dari KEMAS Kulim







acara mengtransformkan peserta sedang dilakukan.tempek blusher,mascara, celak, bagi mata kecik nampak besar, buat smokey eyes, buat la apa yang patut janji cantik.main2 ko ..comey2 belaka la lepas nih..





aku pun take part gak.tapi dia buat kat aku cuma tang mata dengan pakai blusher je..aku ingat depa akan buat dari mula, start dari foundation, bedak, eyeliner  bla bla bla..2 part tu ja depa mekap aku..frust frust..

ramai gak yang beli barang depa.ada la dalam 10 orang yang beli.bayangkan, satu set rm 100 ++, berapa dah depa dapat ??riban2 gak la..

ni gambar tempelan.bekas rakan sekerja aku masa kat pejabat tanah kulim..

kalu nak pi ke web depa klik sini. Tgaline depa "the no make up make up".maksudnya, natural make up.

No comments: