Sunday 30 September 2012

Spending My Time

jangan main-main, boyot-boyot aku pun nak ikut lagi depa ni g beli tudung kat Giant..ada banyak kedai yang juai tudung tapi ada satu yang depa slalu pi sebab dapat tawar kaw-kaw punya..tapikan, muka salesgirl tu nampak cam tension sebab kami mintak tawar banyak kot.heeeeee nasib ler..dah ko meniagakan???kami pembeli, mesti la nak rega cantik punya.

tengah syiok pilih tudung..nak matching dengan baju lagi, nak tengok bunga kat tudung lagi

haaa yang pakai seluar tu la regular customer kedai nih..kami pilih, dia tawar.konon-konon macam dia la yang beli. padahai dia tolong kami jer.

deretan brooch kalu nak beli, senang, dah beli tudung beli brooch.siap semua skali..sonang ja kan?tapi tak banyak pilihan sangat le.skang ni orang suka yang silver kot sebab banyak yang silver..tak berkenan aku.

tak habis pilih lagi, pegang letak, pegang letak, mana nak amik..rushing nih, time rehat la kan..sejam jer ada. kena la cepat, kalu lambat, nanti bos tunggu depan pintu pejabat..naya tuh

cantik-cantik le tudung kat kedai nih. nak beli pun dok tunggu hari jer nak bersalin..sabarlah wahai hati.

ni nama butiknya..muda lagi owner dia. Butik Qaleesya..mungkin dia tengok cita Qaleesya kat Astro kot.


dah selesai beli tudung, kami dengan cepat dan pantas ke Tesco plak.aku nak makan nasi goreng pataya paprik..nak kau, gabung 2 skali, biasa orang makan nasi pataya, nasi paprik, ni depa gabung 2. aku dengaq cam best jer, nak le try.ada juai kat Tesco Kulim. ni le rupa nasinya..taste ok, tapi nasi ciput ler.kos rm 6.50 sepinggan..yang slacknya, nasi sikit jer..hmmm tak puas makan nih.


ni tomyam kueh teow Farhah. rasa ok.sepinggan rm 5.00. bukan nak puji, makanan kat food court Tesco nih sedap..rega pun ok la..mana2 foodcourt rega cam tu la.
 ni sizzling mi yang aku order.haaa aku kan kata nasi tu sikit, jadi aku order sizzling mi plak plus telur. rasa lapar betul..ish cam tak caya aku makan 2 makanan sekali gus.tingin punya pasai, bantai je la. aku yang bayar bukan orang belanja.

sandal baru beli kat Giant.. sandal pun takde aku nih.amik le satu sementara ada sale.buat pakai kat rumah.


ni sandal yang aku silap beli.perasan kaki kecik padahal kaki besar + bengkak lagi.muat memang muat tapi bila berjalan tak sedap plak..simpan je la tunggu lepas bersalin baru pakai.

No comments: