Tuesday, 6 December 2011

comey tak???

comey x???  hehehe ni aku beli kat Billion Supermarket dekat dengan opis aku...cantik plak aku tgk..rega pun murah jer..rm 1.30.. kira buku catatan comey aku ler ni..bleh tak ats meja, tulis apa nak wat, apa kena wat..tapi aku tak pasti ler tahan berapa lama..sebabnyer, kalu dah sibuk tu, buku plak kecik aku takut terpelanting buku tu ke lain..tapi dah 2 hari aku beli ni, bleh maintain tulis lagi..heheheh semangat ler buku comey..tuan dia comey tak?? tak tahu nak jawappppp......


2 comments:

Cikgu Tie said...

Comeynya...Beli kat Billion mana ni Siti? Bilion dkt Market Besar A/Setar ke?????

myblog said...

Atau billion kat Bangi...
comelnya...
datang dari Hanif Bloglist

Hanif blog bloglist