Tuesday 13 December 2011

Crita Hotel Di Langkawi...

hahahah..ingat entry aku pasai tak jadi p langkawi baru2 nih...aku tolak tak mau p hari tu, kena plak mai minggu ni ke Langkawi..adoiiii punyer le boring...nape boring? padahal datang Langkawi...yang menjadikan datng sini boring sebabbbbb tak bleh pergi ke mana ponnnnn..dok tunggu melangut (dok saja) kat hotel ni...hotel ni punya la hampeh treuly speaking sebab hotel ni panas..napa plak panas?kan hotel?? ha meh sini aku nak cita...
aku dok kat sini dari pukol 11 pagi, dok menunggu orang yang kena mesyuarat kat sini kat depan kaunter tu, tercatok aku kat situ, aircond tak der..bila aku tanya, napa panas, depa jawab, pintu utama rosak, jadi pintu tu sentiasa terbukak, udara sejuk tu kuar ler..ok fine. i can accept that, but bagi ler kipas angin ke apa sebab  dkt kaunter tu ada kipas untuk staf depa yang panas..
a few minutes later, dia bagi kipas untuk aku n the gang tapi hampeh sebab elektrik tak cukup kuat nak support kipas tu..apa ra punya hotel..leceh betol..aku pun heran napa jabatan aku pilih hotel ni..tension..tension..
my conclusion is..this hotel is lousy..aku takkan recommend hotel ni kat member2...teruk...

No comments: