Saturday 31 December 2011

Selamat Tahun Baru My Frenzzzz

heluuuu selamat tahun baru sumaaaa....kalu ada azam baru, cuba le capai, kalu tak der, wat bodo dah ler..kalu ada yang tak tercapai tu, kalu nak sambung silakan, kalu tak nak, create yang baru..
aku??satu je azam...nak kurus sikit..nak kurangkan kalu bleh 10 kilo..hahahah merapu ke betul ni???aku pun tak tau ler...aku akan cuba le...sebabnyer, aku dengar le, kawan aku sepasang suami isteri tu, diet, makan sup je tiap2 hari kecuali hari cuti makan nasi, bleh kurang 4 kilo..so why not i'm try..kot 2 berjaya..ha tu la pencetus idea untuk berdiet tanpa guna apa apa produk..bukan apa, kadang2 produk ni bukannyer betul sangat pun..bila stop jadi balik..banyak dah yang cita camtu, cam aku dulu pernah pergi slimming package, habis pakej, naik le balik beratnyer..so baik aku try, cara sendiri je..doakan aku kurus sikit yerrrr...

No comments: