Tuesday 13 December 2011

Idaman Suri & Haji Ismail Group

pernah pergi langkawi???mesti pernahkan???yang tak pernah pun mesti pernah dengar nama 2 kedai yang glamer kat Langkawi nih...kat kedai yang glamer nih, korang boleh beli macam2..coklat semestinyer...kain cadar, pinggan mangkuk, sudu garfu, periuk belanga dan macam maaaaaacam lagi..rega??murah la beb..sinikan bebas cukai...tapi ko nak bawa kuar tu pandai2 ler..kang kena bayar cukai...aku pergi sana semalam..kawan aku kan dok sini, bawa la aku gi situ..ish ish ish..rambang mata beb...aku ni tak dak plan sangat nak soping, maklumler gaji belum masuk..tengah2 bulan plak nih..pokai beb...kering poket ni ha...tapi, alang2 dah sampai sini, ceduk le duit kat mana yang ada dulu...bila dah sampai sini, mesti ler tingat kat adik beradik sedara mara kat sebelah tanah besar sana..maklum ler kitat dah ada kat sini, takkan tak beli apa kat depa kan...aku pun rembat ler coklat Kisses tu 3 4 peket..coklat dalam baalng 2 3 balang..coklat bar tu sepapan dua...buat cenderahati untuk depa..walaupun hati ni tidak berapa gembira sebab belum gaji...tapi demi sedara mara, berkorban ler kejap...tak pa lagi 2 minggu gaji ek...
bila dah sampai sini, nengokkan mangkuk caserole yang bertutup tu, teringin la plak..kalu tak beli sekarang bila plak nak datang sini dak???aku sambar le tiga bijik..dia 1 set sebenarnyer..murah bebenor..opal namanya...jadi ler brand tu pun...nak beli vision, aku dah ada, vantage mahai bebeno...amik je la yang mampu milik..cam beli rumah ler..rumah mampu milik tu kan...

No comments: