Monday 5 December 2011

tOdaYyyyyyyy

nape aku kejap yuhuuuu kejap sob sob sob (sedih ler)...aku pun tak tahu naper.tapi sejak pejabat dah jadi macam dilanggar garuda, sunyi sepi jer..tension pun ada..bila naziran kata nak turun melawat kawasan, aku rasa lagi rimas...mende la depa ni nak chek..ingat kami ni tak wat keja ke...oiii aku n kawan2 rajin ler..tiap2 minggu ada jer programnyer...malas lagi ke camtu???
yang pergi langkawi, hari ni baru balik..hahahah esok korang masuk keje, korang tahu le apa citer kat sini...sapa pegawai yang incharge pencegahan kena wat perancangan strategik 2012 before 15.12.2011 before 15 hb ni youuuuu...pikir le korang apa program nak buat..turn aku blum kena sebab blum diluluskan kertas cadangan nyer kot..hehheeh nanti kena ler turn aku plak...
okesss...aku nak g melawat blog orang lain plak...aku ada wat soft brownies nanti aku cita k...

No comments: