Monday, 7 April 2014

Alamak Gastrik Datang Balik...

Huwaaaaa...sedihnya gastrik ni cam datang balik ja..Dah lama aku tak kena gastrik ni.Tapi 2 3 hari ni, time petang ja aku kena makan ubat gastrik yang doktor bagi dulu. Air kapur dah lama habis. Tinggai Gaviscon ja sikit lagi kat dalam botol tu. Tapi aku tak minumla sebab rasa tak perlu lagi. Aisehhh ingat dah ok. Aku selalu rasa sakit kat ulu hati dengan rasa sakit kat belakang. Selalu kalau gastrik camtu la aku. Kena pantang makan balik nih. Tidak aku bedal ja semua. Confirm pedas kena kurang nih..Ok..Start balik la kawal makan. Aku tak nak dah malam-malam kena pi spital cam dulu tu. Masa aku pi amik APC dulu pun camtu gak. Nasibla hotel tu depan jer dengan Hospital Kajang. Pergi berantar dengan van, balik aku jalan kaki ja sebab dah kena sejarum. Ok la sakit aku. Waktu kejadian? Pukoi 3.30 pagi. Orang lain sedap lena, aku tengah sakit. Dengan roommate aku skali tak bleh tidur..Heee Sian dia.
 
 
 

1 comment:

Kakzakie said...

kalau dah teruk memang nak jalan pun tak larat. Harap tak berlarutan..