Wednesday, 16 April 2014

Pakai Apa Saja

Aku dok perati, cikgu tadika cina memang simple. Cikgu sekolah anak aku, mai mengajar boleh pakai seluar sukan ja. Very simple. Ada satu tadika yang aku pi riki hari tu pakai seluaq punya la pendek. Nak tau pendek tahap mana? Korang bayangakan bontot,seluaq dia bawah sikit dari bontot ja. Pakai baju terdedah la sikit kat bahagian atas tu. Aku pi dengan kawan aku.Aiseyyy simplenya baju dia mai tadika. Nasib la anak kawan aku tak mai sekali.Tidak dia mesti kata, mama,pendeknya seluaq dia sebab anak kawan aku tu memang banyak mulut. Takat pakai jeans tu aku tak kisah la tapi kalau pendek sampai tera tu, kena labuhkan sikit kot. Tapi ni pendapat aku,orang lain aku tak tau la kan. Tadika anak aku setakat ni aku tengok ok la.Takat jeans dengan t-shirt. Pengetua dia dah tua, selalu pakai sari ja. Senang berurusan dengan cikgu2 kat tadika ni.  Jenis tak pilih bulu, friendly. Tu yang aku rasa serba salah nak tukaq anak aku pi tadika lain tahun depan. Nanti la pikir.

1 comment:

Rai Ourkizuna said...

mak aih..nasib baik emaknya yg pegi.. kalau bapaknya??