Wednesday 2 April 2014

Hadiah Bermakna

Bulan 4 ni dah sampai penamat bulan pendidikan pencegahan dadah. Hari ni,3.4.14 aku pi ceramah kat SK Taman Kenari.Kat sekolah tu,ada bekas cikgu aku dulu.Nama dia cikgu Mimi.Dia ajaq aku masa kat SK Labu Besar, tahun 1988. Masa tu aku umur 8 tahun. Dalam banyak-banyak sekolah yang aku pi,sekolah ni bagi hadiah paling best.Bukan sebakul buah, bukan tuala mandi yang ada cop sekolah,bukan hamper yang besaq gedabaq, tapi 2 buah buku yang tajuk dia best. Satu tajuknya "Pimpin Aku Ke Syurga" dan satu lagi "9 Keajaiban Sunnah Nabi".Wow tu buku knowledge dan motivasi.Kena baca nih sebab aku dah lama tak beli buku dan pesta buku yang besaq tu dah terlepas..rugiiii tidak bleh beli buku kat anak2 aku..huwaaaaa sedihhh....

2 comments:

Unknown said...

bestnya tajuk buku tu..nanti review la kalau dah habis baca ya..

mamawana said...

Assalamualaikum

Tahniah dpt hadiah buku yg sangat best. Semoga terus bermotivasi