Tuesday 29 April 2014

Abang Kena Cubit

sentap aku bila anak aku bagitau cikgu cubit dia sebab tak finish homework. tak pernah pun dia bagitau camtu sebelum ni. garang cikgu dia nih. tapi takpa la, cubit ja. kalau pukul teruk2 lain la cita. tapi ada kawan dia, mak dia cita kat aku masa aku pi sport day hari tu,27.4.2014 (ahad), anak dia kena pukul kat belakang dengan cikgu yang sama. ni dah melampau.anak dia balik ngadu sakit kena pukul. mak budak tu mai sekolah. pengetua kata, cikgu tu memang garang sikit. budak 4 tahun, patut padan la nak garang pun. lambat kemas buku kena, tak siap homework kena. aku tanya anak aku, kena cubit saja ka kena pukul, dia kata cubit ja. sekarang homework memang siap, tak kena la cubit kot. mak budak tu tak letak anak dia sampai pukoi 2 cam anak aku, koi 12 dia amik dah. nak komplen sangat2 nanti orang tak layan anak dia plak. lagipun dia kata dia dok monitor gak, kalu jadi lagi, dia memang nak sound cikgu tu direct. laki aku kata, kalau dia buat kat mohsin camtu, abang g sepak dia..huiii garangnya pak mohsin..heee

2 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kena siapkan homework betul-betul ni kalau tak nak kena lagi...

makchaq said...

Pada makchaq memang tak patut la nak pukui2 budak baru 4 tahun... patutnya 4 tahun tak payah la bagi homework.. depa balik nak main nak relax.. ni nak kena buat homework pulak..