Tuesday, 8 April 2014

Apa Crita?

Aku dah lama tak follow pasai kapal terbang kita yang hilang tu..Apa story sekarang nih. Kalau baca kat paper Utusan ke Bh ke lain critanya.Kalau baca kat internet lain gak isi kandungannya. Ada yang kata sabotaj ada yang kata Israel punya angkara. Ada yang kata bawa sistem pertahanan China dan pakar pertahanan China. Sebab tu kapal tu hilang.Ada yang kata Amerika sendiri terlibat. Haihhh macam-macam la.Rasa cam malaih nak follow dah.

2 comments:

paridah said...

ya banyak sekali andaian gitu n kita pun pening fikirkannya.

Rai Ourkizuna said...

dah semakin dilupakan..