Tuesday 8 April 2014

Menghitung Hari

Oittt  hari apa yang kau hitung? Nak bersalin?Kat opis aku ada 3 orang lagi yang masih mengira hari nak masuk labour room.2 orang dah lepas dah. Yang lelaki tengah tunggu hari nak masuk labour room ada sorang ja. So, total semua kami dapat 6 orang anak menakan tahun ni. Klien aku yang sedang tunggu nak claim elaun bersalin semalam rm1k dengan HLA ada la dalam 5 orang. Sorang dah selamat dah. Aku nak pi amik surat beranak dengan discharge note ja.Pastu bleh hantar kat opis buat claim..Yeahhh suka la depa tu. Semalam rm1k, 2 malam rm2k..
Aku tengah tunggu bila claim nak masuk sebenarnya. Dok kira hari la ni. Tak dak silap apa claim aku tu, so, kiranya cam masuk on time la.Hahahah sukernya..Suker le sebab tu Kedai Emas Delima dok tunggu aku tuh. Aku kan booking rantai tangan kat kedai tu. Nasib le laki aku tak tau pasai blog nih kalau tak mesti dia tau aku ada booking rantai tangan.Haaaa selamat.Ada lagi nak guna duit tu, nak buat makan-makan sikit sempena besday mohsin.Bulan ni le besday dia.
Arghhh masuk on time yer duit.. Den dok tunggu nih..

No comments: