Tuesday 14 October 2014

Ain Is Turning 2

alkisahnya, anak dara aku tu dah umur 2 tahun. aku ni rancang la dengan abah dia nak pi makan-makan kat luar. biasanya yang nak join makan - makan ni aku anak beranak, famili abah din , family pak ngah dia. kutip-kutip ada la dalam 15 orang semuanya. tapi amatla dukacitanya, kedai yang kami aim nak pi tu, tutup la plak. kami ni dok di kulim, nak pi makan di Bandar Putra Bertam tu. awat yang jauh sangat? sebab tokey kedai tu baik dengan abang ipaq aku. kami makan sebelum ni, 4 ekoq ikan siakap, bersama dengan makan-makanan lain cthnya kailan ikan masin, teluq bungkus, sup tulang, somtam kos baru rm 150. murahkan? tu yang kami nak pi situ. depa tutup sebab raya haji pakat balik pattani semuanya. lambat la plak nak bukak kedai. so, aku dah tempah kek besday, buat potong kek ja la. goreng nugget, kentang  dengan hotdog, cicah dengan sos. jadila..sambutan kecil-kecilan. nanti kedai dah bukak kita makan la besar-besaran..hahahaha...yang lawaknya, aku tempah kek tu kat kawan mak ain, aiseyyy spelling plak salah. ingat orang muda yang buat, rupanya orang tua. hmmm sabar ja. nasib kek sedap.. tulisan dia agak la tak cantik.. nak buat camna, nanti cari orang lain la..

No comments: