Monday 27 October 2014

Corat Coret Eduwis Concert & Graduation Day


berlangsung pada ??? tarikh aku dah lupa..la hai..aku lupa betul tarikh program nih.


aturcara program. start pukoi 7 mlm..pukoi 6 mau ada dah di tempat program. tadika ni, sewa dewan Kulim Hindu Sabha. Last year buat dekat Hotel Seri Malaysia tapi pentasnya teramat kecik katanya, so, tukar place this year.


kad yang aku buat sempena hari guru dapat hadiah saguhati. aku buat kad, orang lain buat punya gempaq dengan barang recycle. camna nak menang. jadila saguhati pun


awai lagi. orang tak ramai. ha, besaq dewan nih. kalau aku bawa yang kecik tu mai, jenuh berlari la aku.


mak ain dan fizi yang ikut nak tengok mohsin 
buat persembahan


pengacara majlis. dari HQ Eduwis. Eva ka Adda nama dia. lupa lagi


ni student yang graduate tahun nih. 12 orang ja


persembahan kanak-kanak 4 tahun.


yang ni crita bawang merah bawang putih- umur 6 tahun


yang ni 5 tahun kalau tak silap






thai song







bergambar beramai-ramai dan nyanyi lagu 1 Malaysia


mohsin dok depan



hujan masih turun dengan lebatnya. dah habissssssss


baju putih dan seluar tu, tadika beli bagi untuk persembahan malam tu

No comments: