Sunday 26 October 2014

Salah Tempat Daaa

 
sukernyaaaaa depa dok dalam tuh..banyaknya bolaaaa...anak-anak aku punya la seronok dok dalam tuh..menjerit sakan. actually, dalam tu ada lagi la 2,3 mainan tapi yang tu gak yang depa suka.

 
tengok tu, baling sana baling sini. adik ain pun sakan. tapi dia tak dok sangat dalam tu. mau la jugak keluaq main mainan yang lain. mohsin, tak mau keluaq dari situ. lompat, baling bola, tidoq, macam2 la dia buat. sebenarnya, aku nak pi tempat mainan yang lain, sebab kawan aku kata, kat dalam AEON ada tempat mainan yang best. ada macam2 section, sains la masakan la.niat aku nak bawa anak aku pi situ la. sekali, salah tempat daaa..ni molly fantasy. mainan sikit ja, caj mahai. yang kawan aku cakap tu, ada di dalam AEON sendiri. ni yang outside punya. management lain. rugi aku. dah bayar token tak bleh cancel dah. aku dengan asben pun, lepas parking kat bahagian atas tu, turun escalator, nampak tempat ni, teruih masuk. tak check dulu dah. haaa terkena kau..rasa ralat sikit..tapi takpa, aku kata kat asben aku, kita mai lain kali..kita cari dulu kat bahagian mana. sebab nak cari sambil bawa 2 anak aku tu..alahai, lari keliling AEON tu la.ni pun lepas main, tak larat nak ligan. lari sana sini.
 
nak masuk dalam nih, rm5 utk 20 minit. ada la 6 mainan. 2 besaq, 2 cam rumah mainan, 2 lagi mainan kecik2..orang dewasa, sorang ja bleh masuk. kat bahagian luar, ada la game lain..ada yang 2 token , ada 1 token. kebanyakan 2 token la. ada game yang ada di tesco kulim, 1 token ja, mai sini kena 2 token. biasa la tempat mahai, caj lebih la kan?

No comments: