Monday 13 October 2014

Tahniah Mohsin..

14.9.2014 (ahad) hari tu, tadika anak aku ada pertandingan nyanyian. singing competition. anak aku masuk untuk kategori 4 tahun. kiranya under nursery. dia nyanyi lagu one little two, indian boys..aku dah selalu dengaq dia nyanyi lagu nih. tadika dia rajin buat aktiviti. story telling baru ni dia dapat saguhati ja. so, yang ni pun aku tak la harap sangat. al budak-budak..masuk ja la apa yang cikgu suruh.
masa turn penyampaian hadiah tu, aku dok tunggu la, bilaaa turn mohsin, sebab yang cenderahati dah setel, aikkkk anak aku dapat top 3 ka? heeee no 3 dah pangge, no 2 dah pangge, first prize, mohd mohsin ikmal.. MC pun, sebut nama pun salah..ikmal mohsin jadi mohsin ikmal.. waaaa tahniah mohsin, dapat no 1. la ni kan, dia dah pandai bukak almari yang kami dok simpan piala abah dia dapat masa dulu-dulu, piala pak long dia dapat, dia kata, abang nak tengok piala abang. ada kat dalam nih.chewahhhh baru 2 je mohsin..bagi la dapat banyak sikit..heeee anak kecik, dapat piala dah seronok padahai yang satu tu saguhati ja pun.

No comments: