Wednesday, 22 October 2014

Fenomena Jeruk Pelam Dengan Asam Boi

tu diaaaa..la ni jadi fenomena plak, jeruk pelam dengan asam boi..ada yang juai sebekas rm 5 ada yang juai sebalang kecik rm10..kalau sapa rajin tak payah beli, buat la sendiri. modai tak besaq, senangggg ja nak buat. chewahhh, aku cakap ja, aku pun tak buat lagi. balik satg baru nak pi cari pelam. aiseyyy sedap plak rasa yang kawan bagi nih. dah la letak kat atas meja aku. aku perabih satg, jangan marah arrr...
takpa, aku cuba sedaya upaya akan buat sendiri..
benda mudah, baik cuba buat kan?

2 comments:

Kakzakie said...

Betullah Sara.. dari utara sampai ke selatan ni sana-sini mangga jeruk asam boi:)

akuzle ayu said...

Memang kecur liur tgk gambo pelam asam boi tu. Sabo je depa up dkt fb kan?

P/s: kad nama sendiri bikin lagi free nak buay corak apa. Ikut selera sendiri.. Hihi