Wednesday 8 May 2013

Cu Timah Cu Saya

aku petang ni nak pergi berurut dekat mak menakan aku..aku pangge dia cu..nama betui dia fatimah, aku pangge cu Timah ja..ada kisah sedih sebenarnya..kami pernah terputus hubungan selama beberapa tahun akibat salah faham..semuanya pasai harta..aku pun tak tau sapa betoi sapa salah..ada yang kata ayah aku meninggal sebab mak menakan aku yang buat..mandrem la maksudnya. ikutkan cita abang aku yg tua, depa ada amik bomoh suruh menengok masa ayah aku sakit, bomoh tu la kata adik dia yang buat bagi sakit.adik ayah? cu aku tu je la adik dia sebab depa dua beradik jer..sebabnya berebut harta.harta tok aku sikit pun tak dapat kat ayah aku, semua dapat kat cu..betul ker? ntah..aku tak pernah tanya..bior ler, benda dah lama..yang penting dia baaaaaaik dengan aku..aku pun ada sorang tu jer mak sedara..hehehehe

No comments: