Monday 6 May 2013

kenapa tak cuti

kemarin ngundi kenapa hari ni kerajaan tak umum cuti untuk negeri Kedah?masa aku pi negeri hari tu, depa kata kalau BN menang, Kedah cuti..tak cuti pun ..mohong betui..aku memang dalam mood nak cuti..malaih nak mai kerja. nak dok umah, tengok tv, main dengan anak..rilek rilek..tido tido..ishhhh bestnya kalau bleh wat gitu..hari ni plak, opis memang kosong..ada la 2 3 kerat yang mai kerja..yang lain amik El, cuti ganti, time off sekerat hari  la. aku pun dah tahap gaban punya malas..ok kemas meja, buat filing sikit bagi comey2..haaa dah setel sikit semak atas meja..kalut betul la kami dgn program seminggu 2 nih..tapi sekarang dah coolllll sikit, sebab?pru dah tamat maa...aku rs jabatan lain pun sama cam penerangan, pdrm,rela, suma dah bleh bernafas dengan baik semula..kalau tidak, ya ampun..kalut bebenor..aku nak ucapkan selamat bekerja kuat pada yang menang, yang kalah, try lagi 5 tahun kalau panjang umur ler...

1 comment:

Zaitun said...

Salam...kami kat Selangor cuti...yeah...