Tuesday 21 May 2013

The Story


aku tak tau nak boh tajuk apa, tulis je la apa yang terlintas.kuheh kuheh kuheh..ni nak cita sikit g pasai dinner tu. ni menu yang depa bagi..aku ingat bleh le taram apa yang nak makan, upanya, sorang satu hidangan ja.


ada 6 pilihan untuk main course..air 2 pilihan. dua2 tea. appetizer, home made mushroom soup..desserts, 1 scoop ice cream. 1 scoop jer? kemut tul.


ni yang aku order..honey smoke chicken. dah namanya smoke, ayam keras.nyesal order yang ni.tapi still ok la.dah cara masknya camtu kan.


sempat posing dulu sebelum makan. makanan aku sampai dulu, aku ler makan dulu.


ni ler home made soupnyer..pekat dan sedap.


ni le kawan semeja aku.kami je malay.yang 2 orang tu banker maybank.sorang part time cam aku. sorang saja neman.bagi penuh meja.


ni mentor dan idol aku..raaaajin betul buat sales..aku tak ikut cara depa sebab aku tak begitu rajin cam depa. pastu jeles kawan dapat buat banyaj sales kan? ada ka lagu tu.


pencuci mulut yang sikit. tapi aku perati, berkira betul depa ni, asyik ulang mai tengok kat meja takut terlebih hantar soup ke ais krim ker..yang depa hantar salmon steak lambat ya amat tak dak hal plak..semua makanan dah sampai, dah habis makan, salmon steak kawan aku tu tak sampai sampai lagi..baru nak g tangkap ikan gamaknya.

No comments: