Tuesday, 14 May 2013

Makan Apa Tadi?

ni le makanan tengah hari aku..nasi goreng kampung. marah punya pasai rega kat kedai sebelah mahai ya amat, aku pun rela menapak ke kedai mamak roti canai order nasi nih. nasib le dekat jugak. lokasi pejabat aku nih memang la tak strategik, kedai makan ada satu tu jer.tak larat nak sabaq dah, tiap2 hari kena caj mahai, amik tak banyak mana pun. bukan aku sorang yang kata, suma kat opis aku kata camtu.so, jom pi makan kat kedai mamak plak..


jauh sikit pun tak pa la, kira exercise la tuh..kan kita kena berjalan 10000 langkah sehari, ni baru berapa ja kan..rilek rilek rilek..takpa kami boikot kedai dia pun, orang tetap ramai dan kami tetap jugak pi situ, lekeh-lekeh pun untuk beli air kan..

3 comments:

QasehnyaRania said...

as-salam..makan bihun hailam je :)

a`aa.. betul selamat berjalan la ye.. hihi

Wak Gelas™ said...

kedai mamak jugak yg fofuler kanns.,ehheEE

Aujinz said...

nasib baik dah makan... so takdelah terkecur sangat nampak nasi goreng... koh koh koh