Saturday 18 May 2013

Aku Dapat...Yeahhh

aisey..hari ni nak cita pasai malam dinner yang aku pi 16.5.2013 hari tu..ala aku kan jarang pi dinner..sapa la nak jemput aku nih..rupa ada skit, harta tiada.chewah..buat ayat sedih plak..ok..let me tell u the scenario..malam tu, kat dalam Logan Steak House tu, ada la lebih kurang dalam 60 orang. dalam 60 tu, ada 5 jer orang melayu..aku dan kawan2 ku..dalam kami 5 orang tu, 2 orang melayu telah dijemput ke depan untuk mengambil sijil kerana hit the target..chewah..aku rasa cam bangga betul sebab ada gak la muka melayu yang dapat anugerah..kawan aku Rin, dapat 2 sekali.aku dapat satu jer..


kawan aku ni, nama Rina Hayati, dia dapat untuk kategori Sprinter Award..maksudnya, dapat capai target dalam masa 30 hari..anugerah ni untuk agen baru cam aku..Lagi satu anugerah Pace Setter tu untuk yang capai targer dalam masa 60 hari. 


ha, ni la aku. aku dapat pace setter..capai target dalam 60 hari. ada lagi satu award yang akan dibagi di Bangkok..sebab aku dan kawan aku tu dapat pi Bangkok free tiket dan penginapan. makan aku tak pasti. nak soping pakai duit sendiri..auwww terujanya nak pergi.

so, kawan2, sapa yang berminat nak amik perlindungan diri untuk diri sendiri dan keluarga, jangan segan segan lah yer, bagitau aku..Ingat, perlindungan diri adalah penting bukan shj untuk diri kita tetapi untuk ahli keluarga kita juga..sediakan payung sebelum hujan..cheeeeewah nak promot diri ler ni..aku kan agen insuran Hong Leong Assurance..

so, jangan malu2 yer...bleh contact kalau berminat..0124945435


1 comment:

QasehnyaRania said...

tahniah ye sarah :)