Monday 7 November 2011

Crita Nuffnang Saya...

aku mula kenal nuffnang ni masa aku start blogging..dalam bulan September 2011..aku baaaaru lagi dalam dunia blogging nih..baru bertatih katakan..mulanya, aku tak pernah kisah pasal blog, tapi bila nengokkan kawan aku asik cita pasal blog dia aku pun mula minat.then, wujud ler blog aku yang veeery simple nih...aku tulis apa yang aku suka, apa yang aku rasa..
masa tu la, aku tengok ada ramai blog yang ada iklan nuffnang..aku pun tempek gak la iklan tu..dari situ aku tahu nuffnang ni merupakan agen iklan yang boleh memberi pendapatan kepada blogger..pendapatan??duit?? waaa sapa tak nak, aku pun nak,tapi aku kan baru dalam blog ni, belum masyuk lagi ler..tapi tak per, selow-selow, nanti ada ler tu kan kan..
selain daripada iklan, nuffnang juga terlibat dengan charity iaitu Rumah Aman..jadinyer sambil-sambil buat blog walking tu, klik le kat lambang charity tu..dapat le kita sama2 membantu yang memerlukan..
aku suka visit 2 blog nih..jeng jeng jeng meh kita tengok saper..kak merah(redmummy.com) best baca blog akak nih..fun and have lot of info and another one epalhijau(cikepal la...) yang aku tahu ni blogger hebat nih..sumber inspirasi beb..
aku akhiri crita simple aku ni dengan serangkap pantun
 pak leman pergi ke bendang
 pergi bersama dengan cik tipah
 jom kita join contest nuffnang
 kot-kot boleh dapat hadiah

yuhuuuuuu babai...

in my own words :
perhatian to all bloggers...16 Dec 2011, 500 blogger akan datang ke Kuala Lumpur untuk menghadiri Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 yang akan diadakan di Putrajaya Marriott. Anugerah tersebut bukan sahaja untuk memberi penghargaan kepada blogger yang hebat tetapi di Asia pacific sebagai satu medium untuk menghimpunkan komuniti blogger serantau. Anugerah ini dibawakan oleh Volkwagen Malaysia dan Putrajaya Marriott..

together we celebrate it!!!

No comments: