Sunday 20 November 2011

tOdAy...............

alohaaa..hari ni aku ngantuk sangat.bawa kereta pun melelong pagi tadi..nasib ler aku tak xciden.tidak naya ler aku..sampai jer kat pejabat, opis tak buka plak lagi..aduiiii lambatnyer orang yang pegang kunci mai pejabat..aku pun, turunkan sikit kerusi, tidor ler..gila, tidur depan pejabat..first time aku buat keja nih..
semalam plak, aku mimpi kak red redmummy mai kulim, tinggal dekat dengan kawasan rumah aku..hahahah memang la aku slalu masuk web dia tapi ada ke plak sampai termimpi2..keh3..
hari ni, aku kerja cari resepi jer..gila betul sekarang ni nak memask, buat kek, nanti aku boh gambar kek coklat lembap yang aku buat..nak makan bleh order, tapi untuk area kulim jer la...yang hari tu aku, belajar buat brownies, aku dah try buat..sedappp kwn2 kata..hahaha bangga beb..nak wat jual tu, sapa nak beli???order sini...heeeeeee

1 comment:

Unknown said...

nak 100 biji brownies untuk orang melaka!!!
Singgah dari bloglist Hanif

Hanif bin Idrus Blog