Monday 28 November 2011

Jalan Raya Di Malaysia???

ha aku boh ? kat situ, biar korang pikir, jalan kat negara kita ni elok ke idak..bagi aku TIDAK sebab laluan yang aku lalu setiap hari ke tempat kerja ni, masyaAllah, punyer le teruk...berlubang sana, berlubang sini, dalam plak tu lubangnyer..mau tercabut skru kalu selalu masuk lubang..
nak ngelak?? tak blehnyer..sebab kiri kana sama jer..laluan tu plak sibuk,kang ko nak ngelak lubang, keta ko langgar keta line sebelah..kan haru, nak kena membayar ganti rugi lak..
tak tahu ler aku, camna nak buat, sebab, bukannyer depa tak repair, tapi bila repair, jadi balik..struktur tanah kot..
ntah ler, aku bukannyer arif, jkr jer yang terror bab nih..do something please..teruk beno keadaannya..
crita dalam paper hari ni pun topik tu le jugak..jalan raya Malaysia yang lousy..
but can be improved right??

No comments: