Tuesday 1 November 2011

Sumai Suite Hotel Kuala Terengganu

ni pic aku amik pagi2 selepas bersiap dan ready nak g breakfast and g jln2..semangat ooo..siap paling awal...tgk tv jap, trn makan and callo ke tempat yg nak pergi...makanan kat sini sedap gak..rega apartment pun ok sangat..murah selesa bergaya..kahkahkah...sekarang tgh wat promo..rm 466 je utk apartment 4 bilik 7 katil...sofa pun besaq, kiranya kalu lebih sorg 2 tu, suruh jer tidur ats sofa..hehehe

ni plak masjid dekat dgn hotel, apa nama aku tak tau...aku snap jer dari bilik..waktu sembahyang memang best sbb bleh dgr azan..so, tak dak masalah le nak tau masuk time semayang ke tak...bacaan al-quran pun bleh dgr dgn jelas....

ni ha lambang hotel tu...dekat dgn primula beach resort...overall, services baik..aku kasi 3 1/2 dari 5 bintang..kehkehkeh  bintang aku bagi tak mempengaruhi apa2 pun sapa la aku nih..kalu aku ni vip, mesti banyak org g situ sebab bintangnyer baik..kehkehkeh...

No comments: