Wednesday, 16 November 2011

Saya Perlukan Vibrance Kegel Device

vibrance kegel device??pebenda tu??
ni aku nak cita..ada satu alat yang makhluk tuhan cipta untuk membantu orang pompuan mendapatkan dalaman yang mantop..ha ko tahu kan yang dalaman tu kan??penting cik jah oiii.kena jaga benda "tu".masa aku lepas bersalin dulu, bidan yang datang mengurut tu bagi le cara senaman untuk mendapatkan dalaman yang mantap..aku praktis senaman tu dulu..doktor pun ada bagi senaman yang senang tapi senang macammana pun bila nak buat senaman tu ko kena baring, angkat kaki lurus, 90 darjah ko..dengan ank kecik, dengan kerja rumah, tak sempat den nak buat..sekali buat jer dah rasa nak tidur sebab kan berbaring..5 kali buat senaman pun dah rasa susah..

aku rasa, aku perlukan alat ni, sebabnyer dengan adanya alat nih, aku tak payah lagi buat senaman macam yang bidan tu citer.gunanya alat nih, mudah dan senang.cara nak gunanya ada diceritakan dalam set tu, mudah le, ikut jer arahannya..tak payah lagi nak kemut2kan otot kat bawah tu.bukan apa, bila dah sibuk lupa nak kemut, kemut pun kena ada caranya, silap kemut tak menjadi ko..

alat ni pun bukannya dibuat dari bahan low kualiti, bahan bermutu uuuu..jadi kalu nak guna tak le rasa takut.maklumler takut luka ke, alahan ke..for sure ok.

lagi satu, alat ni bagus untuk orang yang selalu nak terkucil..aku pun ada gak masalah ni kadang2.kalu kita ingat nak terkencing tu normal, salah oooo..sebabnya ikut kajian, setiap 4 jam kalu nak terkencing normal, tapi kalu sejam dah 2 3 kali pergi toilet, masalah tu, jadi alat ni amat lah sesuai digunakan supaya pundi kencing tidak kendur..

bila yang dalaman dah mantap, luaran pun akan mantap ler..ha, kan mudah kalu ada alat nih..sibuk mcmmana pun masih ada masa nak menjaga dalaman kita, luaran bleh le tampal bedak, pakai lipstik bagi nampak cantik, dalaman camna nak rawat..ni ler caranya..

ha..kalu dah ada jgn lupa guna, kalu tak ada, doa2la bagi dapat satu percuma..hehehhe

1 comment:

Nurul Aula said...

Hehe menarikss tuh!
Tapi makan Alfalfa pun leh tolong gaks!!
Hihu:)
Singgah pagi!@