Tuesday 1 November 2011

Pasar Payang Kuala Terengganu

shopping time....ok..kita ke pasar payang untuk lokasi seterusnya..ni lawatan kerja gak ke???tak, ni lawatan simpan duit, simpan duit kat pekedai kat situ..
apa aku nak beli ek?? owhhh tentu le baju yg tulis t'ganu tu..makna kata pernah sampai sini le..cari punya cari, upanya tak byk sgt pilihan..kalu sutera dan kain pasang tu memang banyak ler...aku pun rembat ler kat anak aku dgn anak sedara aku...amik je la yg ada depan mata..saiz kecik pyh beno nak jumpanyer...
kat mak2 aku, aku beli ler kain pasang sorang sepasang...kain serai wangi jer..bukan sutera, mana nak cekau duit beli sutera...aku beli blouse satu kat mak aku, t-shirt kat mak mertua aku..besar punya size xxl...nasib ler di blh pakai...kat laki aku, aku beli je t-shirt glow in the dark...nak beli batik, dia bukannyer pakai pun...itu je la yg ada...
ada ler aku tgk penyu tergantung, tp tak rasa nak beli, aku tak beli ler..tgk je...
keropok??sudah semestinye...tu le buah tangan yg senang nak beli & bg kat orgkan??bagi je sorg sepeket...senang cita...
actually, kami sampai kat pasar payang tu pukoi 4 lebih, tutup pukoi 6, mana sempat nak membelek lama2 takat sempat je la...ronda semua kedai pun tak hbs beb...

beg isi syiling....aku bagi kat memba rapat jer..


No comments: